01.III. Lista Rozdziałów Choose Only Love po polsku

 LISTA ROZDZIAŁÓW 

Choose Only Love liczy 7 Ksiąg po 21 Rozdziałów. W tym momencie tłumaczona jest księga pierwsza: Echa Wieczności. Tutaj znajdziecie linki do kolejno dodawanych rozdziałów Choose Only Love po polsku. Podczas czytania tego przekazu poczułam, jak zapuszcza on korzenie w mojej duszy, a następnie pojawiło się silne pragnienie, aby był dostępny dla wszystkich również w języku polskim, tak aby osoby, które nie znają angielskiego, mogły mieć dostęp do skarbów, jakie ten przekaz oferuje.  

Byłam zaskoczona tym pragnieniem, ponieważ moja znajomość angielskiego jest w rzeczywistości niewielka, uczyłam się go jedynie przez pół roku i nawet nie mówię swobodnie. Rozumienie czytanego tekstu jest na przyzwoitym poziomie, ale racjonalnie zdawałam sobie sprawę, że przekracza to moje możliwości. Jednak dla Boga nie ma nic niemożliwego. 

Wstępne tłumaczenie robi dla mnie tłumacz Google, a podczas korekty, w jakiś sposób, przekraczający zwykłe pojmowanie, jest mi przekazywane właściwe rozumienie kontekstu. Jednak ze względu na moją niedoskonałą znajomość języka angielskiego i pragnienie dokładnego oddania sensu każdego zdania, zwracam się czasem o pomoc do kogoś z przyjaciół, kto lepiej niż ja włada tym językiem. 

Ile czasu zajmie przetłumaczenie wszystkiego? Nie wiem... :) To ogrom pracy, ale jeśli pragniecie być jej częścią, przyda się Wasze wsparcie <3

Basia OnlyLove


https://buycoffee.to/kawa-wdziecznosci
Wsparcie dla Tłumaczenia Choose Only Love


Wybierz Tylko Miłość 


Wybierz Tylko Miłość, Księga 1 - Echa Świętości

L.p.             Tytuł Księgi             Tytuł Rozdziału